SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
- DPD EXPRESS Házhozszállítás - Magyarországon 1-3 munkanap.
Megrendelés végösszeg | Szállítási költség |
0 Ft - 19900 Ft | 1490 Ft |
19900 Ft - ∞ | Ingyenes |
- DPD Pickup Csomagpont szállítás - Magyarországon 1-3 munkanap. Ha a vásárló által megadott címhez elérhető a szolgáltatás, akkor automatikusan felajánljuk a DPD Pickup Csomagpont szállítást a pénztárnál.
Megrendelés végösszeg | Szállítási költség |
0 Ft - 19900 Ft | 980 Ft |
19900 Ft - ∞ | Ingyenes |
- Bolti átvétel: Ingyenes
Cím: 9700 Szombathely, Vörösmarty u. 34.
Email: info@nailshop.hu
Tel.: +36 94 312398
Nyitvatartás: H-P 8:30 - 17:00, Sz 9:00 - 12:00
DPD Pickup Csomagpont szállítás csak online bankkártyás fizetéssel vagy előreutalással áll rendelkezésre, utánvéttel nem lehetséges.
A szállítási díjak magyar forintban vannak, és tartalmazzák az ÁFA-t.
10kg feletti csomagszállítás költsége Magyarországon (értékhatártól függetlenül) + 1000 Ft.
MILYEN FIZETÉSI MÓDOT VÁLASZTHATSZ?
Bankkártya |
Átutalás |
PayPal |
Apple Pay |
Google Pay |
Utánvét (díj: 490 Ft) |
- Magyar Posta Logisztika Házhozszállítás 5-10 munkanapos szállítás.
Minimum | Maximum | Szállítási díj |
0 kg | 10 kg | 3480 Ft |
10 kg | 20 kg | 4480 Ft |
20 kg | 40 kg | 7480 Ft |
Country | XS csom. | S csom. | M csom. | L csom. |
Austria | 5900 | 7800 | 10500 | 13900 |
Slovakia | 3990 | 5100 | 6400 | 8290 |
Germany | 5700 | 7900 | 11000 | 15000 |
Czechia | 4350 | 5950 | 8200 | 11100 |
Poland | 3800 | 6600 | 10700 | 15500 |
Romania | 3400 | 4700 | 6600 | 8990 |
Bulgaria | 3450 | 5000 | 7400 | 10400 |
Croatia | 5800 | 6900 | 9690 | 11290 |
Belgium | 6700 | 8700 | 10700 | 13900 |
Netherlands | 5990 | 7800 | 10400 | 14200 |
Svenska | 6900 | 8100 | 11700 | 13400 |
Denmark | 7500 | 9500 | 11900 | 15400 |
France | 8050 | 10200 | 13300 | 18200 |
Estonia | 7900 | 9700 | 12600 | 17200 |
Latvia | 5700 | 8300 | 11100 | 16700 |
Sweden | 8800 | 11200 | 13600 | 16900 |
Ireland | 6400 | 9000 | 12990 | 17500 |
Luxembourg | 6600 | 8100 | 9900 | 14000 |
Italy | 7100 | 9600 | 12400 | 16000 |
Lithuania | 5200 | 6600 | 9300 | 14600 |
Spain | 6900 | 9800 | 14200 | 21000 |
Finland | 12990 | 15600 | 21500 | 26900 |
Greece | 9200 | 13000 | 18900 | 23400 |
Portugal | 4600 | 7100 | 9900 | 13000 |
FONTOS!
- Amennyiben van raktáron a kiválasztott termék, akkor munkanapokon 24 órán belül feladjuk, és a feladásról értesítünk.
- Személyes átvétel esetén visszaigazoljuk mikor jöhetsz üzletünkbe a rendelésedet átvenni.
- Amennyiben nincs jelenleg készleten a rendelésed, akkor email-ben vagy telefonon tájékoztatunk erről munkanapokon 24 órán belül.
- Amennyiben előreutalás fizetési módot választottál, a rendelés visszaigazoló e-mailben található "Díjbekérő letöltése" gombra kattintva töltheted le a proforma számlát, amely tartalmazza a számlaszámot és az utaláshoz szükséges részleteket. A RENDELÉSEDET AUTOMATIKUSAN TÖRÖLJÜK, HA 3 NAPON BELÜL NEM ÉRKEZIK MEG AZ UTALÁS!
MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
Megrendelt árut rugalmas kézbesítéssel szállítjuk.
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail vagy sms üzenetben tájékoztatást kapsz.
A futárszolgálat értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
A futárszolgálat SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a futárszolgálat weboldalának a közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy csomagpontba.
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 2-3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben.
KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
UTÁNVÉTES CSOMAG ÁTVÉTELÉNEK A MEGTAGADÁSA!
Szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy az általunk alkalmazott üzleti szabályzat értelmében azok a vásárlók, akik az általuk megrendelt utánvétes csomag átvételét megtagadják, és erről előzetesen nem értesítettek minket, következő rendeléseiket már csak előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel adhatják le. Ez a szabály azért van, mert az átvételkor megtagadott és visszaküldött termékek kezelése jelentős költségeket és időt jelentenek számunkra.
Emellett szeretnénk kiemelni, hogy az előreutalás és az online fizetési lehetőségek előnyösebbek nem csak azért, mert csökkentik a kockázatot, hanem azért is, mert nincsenek külön kezelési költségei. A kezelési költségek jelentős terhet jelentenek vállalkozásunk számára, amelyeket nehezen tudunk áthárítani a termékek árára.
Bízunk benne, hogy megérted és tiszteletben tartod a fenti szabályzatunkat, és továbbra is örömmel vásárolsz nálunk. Amennyiben bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, kérjük, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkon keresztül.