Left Vásárlás folytatása
Rendelésed

Nincsenek termékek a kosárban

ez is érdekelhet
Kezdő ár: 5.000 Ft
Opciók megjelenítése

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

RENDELÉS - KISZÁLLÍTÁS - FIÓK

A kinézett terméket át tudom venni valahol személyesen? Van a Nail Shop-nak üzlete?

Természetesen üzletben történő átvételre is meg tudod rendelni az általad választott terméke(ke)t, vagy igénybe tudod venni. Ehhez nem kell mást tenned, mint a rendelésed rögzítése során a ”Személyes átvétel” opciót választani szállítási módnak. Üzlet cím: Nail Shop, 9700 Szombathely, Vörösmarty u. 34.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben megrendelted a terméket, de időközben meggondoltad magad és már nem tartasz igényt a termékre, akkor többféleképpen is eljárhatsz. Amíg nem készül csomagszám a rendeléshez, addig a weboldalon a Saját fiókodban lemondhatod a rendelést. Amennyiben már elkészült a csomagszám, a rendelést nem tudjuk törölni a rendszerünkben, mert valószínűleg már átadásra került a futárszolgálat számára és a kiszállítás elindult. Ilyen esetben azt javasoljuk, hogy utasítsd vissza a csomag átvételét.

Hol jár a csomagom?

Rendelés teljesítésének minden lépéséről értesítést küldünk. Amint átadtuk a futárszolgálatnak a terméke(ke)t, e-mailben és sms-ben is tájékoztatunk. Ezt követően a futárszolgálatok leterheltségétől függően megközelítőleg 1-4 munkanap szükséges, hogy a termékek eljussanak hozzád. A kiszállítás napján, a kiszállítást megelőzően a futárszolgálat várhatóan sms-ben értesítést küld számodra a rendelés rögzítése során általad megadott telefonszámra.

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail vagy sms üzenetben tájékoztatást kapsz.

Mennyibe kerül a kiszállítás és milyen fizetési módok közül választhatok?

Magyarország:
GLS házhoz szállítás 1.890,- Ft.
GLS házhoz szállítás 19.900,- Ft feletti rendelés esetén INGYENES. 
Az ajándékkártyákat e-mailben kézbesítjük.
Ajándékkártyáinknak nincs további kezelési költsége. 
Bolti átvétel INGYENES.
Fizetési módok:
  • Utánvét futárnál (készpénz vagy bankkártya)
  • Előreutalás
  • Online bankkártya
  • Készpénz(személyes átvétel esetén)
Biztonságos és megbízható pénztár.

Európai Unió 1-2. zóna: a kiszállítás díja értékhatártól függetlenül egységesen 7.900.- Ft. (Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária)

Európai Unió 3-4. zóna: a kiszállítás díja értékhatártól függetlenül egységesen 14.900.- Ft. (Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Portugália, Spanyolország, Svédország, Anglia)

To the other countries of the European Union: the delivery fee is a uniform HUF 7.900,- / 14.800,- regardless of the value limit.

EU Fizetési módok:
  • Előreutalás
  • Online bankkártya
Biztonságos és megbízható pénztár.

Hogyan hozzak létre fiókot?

1. Az Nail Shop oldalán a jobb felső sarokban található ember ikonra kattints és utána az Új felhasználó vagy? Regisztrálj fiókotlinken keresztül tudsz regisztrálni. Mobil nézetben a bal felső sarokban található vonalak ikonra kattintva a legördülő kategóriákból válaszd a "Fiók" menüt.(általában az utolsó menüpont)
2. Töltsd ki a képernyőn megjelenő mezőket (vezetéknév és keresztnév, e-mail cím, valamint jelszó). Olvasd el figyelmesen a felhasználási feltételeket, majd pipáld ki. 
3. A regisztrációt követően azonnal használatba tudod venni új fiókodat, a megadott e-mail cím és jelszó megadásával.

Hogyan tudok online rendelni?

1. Keresd meg a kívánt terméket:
A kereséshez segítséget nyújt weboldalunk keresője amit a nagyító ikonra kattintva megtalálsz.(jobb felső sarok) Vagy az oldalunkon található felső kategória-választó.(mobil nézetben a bal felső sarokban a vonal ikon) 
Helyezd a kívánt terméket a "Kosárba" gombra kattintva. A kosárba bármennyi terméket beletehetsz.
2. Rendelés ellenőrzése
A termékek kosárba helyezése után nyisd meg a kosarat a "Kosár" ikonra kattintva. Ezen az oldalon láthatod a megvásárolni kívánt termékeket, illetve lehetőséged nyílik a megvásárolni kívánt mennyiség módosítására, valamint adott termék kosárból való törlésére is.

Kapok értesítőt ha valami nincs raktáron?

Amennyiben nincs jelenleg készleten a rendelésed, akkor email-ben vagy telefonon tájékoztatunk erről munkanapokon 24 órán belül.

 

HŰSÉGPROGRAMUNK FELTÉTELEI

Melyek a hűségprogram részvétel szabályai?

Bárki részt vehet a hűségprogramban, aki elmúlt 16 éves, ha megadja a fiók regisztrációhoz szükséges adatait, hozzájárul adatai kezeléséhez, elfogadja az Általános Felhasználási Feltételeket.
A Nail Shop hűségprogramban gyűjtött pontok át nem ruházhatóak és nem válthatók készpénzre.
Ahhoz, hogy pontjaidat jóvá tudjuk írni, webáruházi vásárlás esetén elegendő a weboldalon a fiókodba bejelentkezni és így leadni a rendelésed.
A hűségprogram pontokat  webáruházban a számlázáskor tudjuk jóváírni, utólagos pontjóváírást nem tudunk biztosítani. Amennyiben más email címről adod le rendelésed, melyet nem regisztráltál a hűségprogramba, a pontok jóváírására nincs lehetőség. Hűségprogram tagság egyesítésére, a rajtuk szereplő pontok összevonására nincs lehetőség.

Melyek a Nail Shop hűségprogram alapelvei?

A Nail Shop hűségprogram keretében visszatérő vásárlóként élvezheted program számos előnyét, kizárólag tagoknak szóló különleges ajánlatainkat, és vásárlásaiddal értékes pontokat gyűjthetsz, amelyeket kedvezményre és kuponokra válthatsz.

Hogyan tudok pontot gyűjteni?

Kezdésnek nincs más teendőd mint regisztrálni egy fiókot az oldalunkon, és máris jóváírunk 10000 pontot a részedre.winkPontgyűjtés menetét és részleteit megtalálod a következő oldalunkon: HŰSÉGPROGRAM

Akciós termékek vásárlása után is kapok pontot?

Igen, akciós termék vásárlása után is jár pont.

Kedvezmény kuponjaimat felhasználhatom akciós termékek vásárlásánál is?

Igen, minden további nélkül felhasználhatod.smiley

Mennyi ideig tudok pontokat gyűjteni?

A pontokat bármennyi ideig gyűjtheted. A pontok után járó ajándék kuponok beváltásának az érvényességi ideje meghatározott, melynek lejárta előtt többször is figyelmeztetünk e-mailben.:) 

Mik azok a VIP fokozatok?

Az, hogy melyik VIP fokozathoz tartozol, az az adott naptári év vásáslásaidnak összértékétől és egyéb ajánlásaid után kapott pontok számától függ.
Minden újonnan csatlakozott tag a hűségprogramban automatikusan Zafír fokozatba kerül. Az a törzsvásárló, aki a Zafír fokozat válását követő naptári évben gyűjt 150000 pontot, ő Rubin státuszt kap, míg az a vásárló, aki adott naptári évben 200000 pontot gyűjt ő Gyémánt fokozatú törzsvásárlóvá válik.
Minden szintlépés és szintvisszalépés elbírálása az utolsó szintmozgástól vagy szintmegőrzéstől számított egy éves évfordulón történik meg.
Onnantól kezdve, hogy hűségprogramunk ragja lettél, megkezdheted a pontjaid gyűjtését.

Hogyan értesülhetek a hűségprogram pontegyenlegéről?

A pont egyenlegedet a weboldalon található fiókodba bejelentkezve ellenőrizheted.

Mi a teendő, ha megváltoznak az adataim?

Minden hűségprogram tagnak kötelessége adatainak frissítése weboldalunk fiókjában, amit bármikor megtehetsz.

Használhatok több kupont ugyanarra a tranzakcióra?

Egyetlen tranzakcióra vagy kosárra csak egy kupon használható fel. Mindazonáltal több terméket is hozzáadhatsz egy kosárhoz, így egy kupon használható és a kedvezmények érvényesülhetnek.

Általános Felhasználási Feltételek

A REDIF Kft. jogosult a jelen ÁFF egyoldalú módosítására az általa nyújtott szolgáltatások színvonalának növelése, hatékonyabbá tétele, valamint új szolgáltatás bevezetése érdekében. A REDIF Kft. előzetesen a www.mukorombolt.hu oldalon és email-ben tájékoztatja a tagokat az ÁFF módosításáról. Amennyiben a felhasználó a módosítást nem kívánja elfogadni, a tájékoztatásban megjelölt hatályba lépési határidőtől számított 30 napon belül azonnali hatállyal jogosult írásban felmondani a szerződést (Cím: REDIF Kft., 9700 Szombathely, Vörösmarty u. 34..; e-mail cím: info@nailshop.hu). A határidő lejárta után az ÁFF módosítását a felhasználó részéről elfogadottnak kell tekinteni.

Adatvédelmi információk

Adataidat rendszereinkben biztonságosan őrizzük és az adatvédelmi nyilatkozatban foglalt eseteken túl harmadik félnek nem adjuk tovább. Továbbá hozzájárulsz ahhoz, hogy adataidat a REDIF Kft. az esetleges tiltó nyilatkozatod kézhezvételéig minden további ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül marketingtevékenysége céljából a jövőben felhasználhassa. A regisztrációval tudomásul veszed, hogy a REDIF Kft. a birtokába jutott információkat szigorúan bizalmasan kezeli, harmadik személynek nem nyújtja át.

A személyes adataid kezelésével kapcsolatos jogaid, az adattörlés.

A kezelt adatok megadásáról Te döntesz. Az adatkezelés jogalapja a Te önkéntes hozzájárulásod. Személyes adataid kezeléséről tájékoztatást kérhetsz. Kérésre az REDIF Kft. tájékoztatást ad az általa kezelt adataidról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adataidat. A tájékoztatás a REDIF Kft. postai címén, illetve e-mail címén is kérhető. Ugyanezeken az elérhetőségeken kezdeményezheted személyes adataid helyesbítését és törlését is. Kérésedre a hozzád tartozó adatokat töröljük. A törlésre a törlési igény megérkezésétől számított következő munkanapot követő 24 órán belül kerül sor.
Az REDIF Kft adatkezelési nyilvántartási száma NAIH-76413/2014