HŰSÉGPROGRAM FELTÉTELEI

Melyek a hűségprogram részvétel szabályai?

Bárki részt vehet a hűségprogramban, aki elmúlt 16 éves, ha megadja a fiók regisztrációhoz szükséges adatait, hozzájárul adatai kezeléséhez, elfogadja az Általános Felhasználási Feltételeket. A Nail Shop hűségprogramban gyűjtött pontok át nem ruházhatóak és nem válthatók készpénzre. Ahhoz, hogy pontjaidat jóvá tudjuk írni, webáruházi vásárlás esetén elegendő a weboldalon a fiókodba bejelentkezni és így leadni a rendelésed. A hűségprogram pontokat  webáruházban a számlázáskor tudjuk jóváírni, utólagos pontjóváírást nem tudunk biztosítani. Amennyiben más email címről adod le rendelésed, melyet nem regisztráltál a hűségprogramba, a pontok jóváírására nincs lehetőség. Hűségprogram tagság egyesítésére, a rajtuk szereplő pontok összevonására nincs lehetőség.

Melyek a nail shop hűségprogram alapelvei?

A Nail Shop hűségprogram keretében visszatérő vásárlóként élvezheted program számos előnyét, kizárólag tagoknak szóló különleges ajánlatainkat, és vásárlásaiddal értékes pontokat gyűjthetsz, amelyeket kedvezményre és kuponokra válthatsz.

Hogyan tudok pontokat gyűjteni?

Kezdésnek nincs más teendőd mint regisztrálni egy fiókot az oldalunkon, és máris jóváírunk 3000 pontot a részedre.

Menete:

  • Ha először jársz webáruházunkban, a hűségprogram(jutalomprogram) ikonját a képernyő jobb alsó sarkában találod.
  • Amikor rákattintasz erre a gombra, megjelenik az a widget, amely lehetőséget kínál arra, hogy csatlakozz a hűségprogramhoz, vagy jelentkezz be.
  • A modulban található pontszerzési lap megjeleníti az összes szabályt, és az egyes szabályok melletti gombok segítségével pontosan azokat a műveleteket tudod végrehajtani, amelyeket szeretnél.
  • Például a 'Vásárlás után járó pontok' művelethez odatettük a Vásárlás gombot. Amikor erre a gombra kattintasz, a megfelelő oldalra kerülsz, ahol elvégezheted a műveletet és pontokat szerezhetsz.
Hogyan láthatom a pontjaim egyenlegét?
  • Miután bejelentkezel, a Hűségprogram ikonon belül(widget) láthatod az Egyenleg lapon az összesített pontjaidat, valamint minden olyan tevékenységet, amelyet az üzlettel való interakció során végeztél, és pontokat gyűjtöttél.
  • Hűségprogram ikont a képernyő jobb alsó sarkában találod!
Hogyan válthatom be a pontjaim?
  • Amikor bizonyos mennyiségű pontot összegyűjtöttél, beválthatod pontjaidat a Pontok beváltása lapon található szabályok betartásával.
  • Miután sikeresen beváltottál pontokat bizonyos kuponokra, a Jutalmaim lapon láthatod és kezelheted a jutalmaidat, és közvetlenül felhasználhatod azokat a Beváltom gombra kattintva.
  • Amennyiben Ajándék termék kupont(szezonális ajánlat) szeretnél beváltani, először a kosárba kell tenned az adott terméket és utána bemásolni a kapott kedvezmény kupon kódját a kód mezőbe.
Mennyi ideig tudok pontokat gyűjteni?

A pontokat bármennyi ideig gyűjtheted. A pontok után járó jutalom kuponok érvényességi ideje 90 nap, melynek lejárta előtt többször is figyelmeztetünk e-mailben.

Hogyan működik a ajánlóprogram?
  • A hűségprogram minden tagja rendelkezik egy speciális hivatkozással.
  • Amikor feliratkozol/bejelentkezel a jutalomprogramba, megtalálod az ajánlói hivatkozást az Ajánlói program lapon, és ezzel ajánlhatod webáruházunkat családodnak és barátaidnak. 
  • Rendszerünk képes megkülönböztetni ezeket a linkeket.
  • Miután a hivatkozott barát regisztrál egy fiókot, vásárol egy terméket, és a megrendelés teljesítése megtörtént, rendszerünk jutalmat ad az ajánlónak és a hivatkozott barátnak.
Hogyan működik a születésnapi jutalompont?

A „Boldog születésnapot” szabály használatával is szerezhetsz pontokat.

  • A születésnapodat a widgeten keresztül adhatod meg. Ezeket az információkat csak Te kezelheted, így azokat manuálisan a webáruház üzemeletője nem módosíthatja.
  • Az adott évben nem kapsz pontot, ha a dátum megadásától számított következő 30 napban van a születésnapod.

Megjegyzés:Pontosan a születésed napján kapsz jutalmat, nem közvetlenül a dátumok kitöltése után.

Használhatok több kupont ugyanarra a tranzakcióra?

Egyetlen tranzakcióra vagy kosárra csak egy kupon használható fel. Mindazonáltal több terméket is hozzáadhatsz egy kosárhoz, így egy kupon használható és a kedvezmények érvényesülhetnek.

Személyes vásárlás esetén is felhasználhatom a pontjaimat?

Pontjaidat személyes vásárlás esetén is beválthatod az üzletünkben különböző kedvezményekre, és természetesen a bolti vásárlás után is jár jutalompont!

Akciós termékek vásárlása után is kapok pontot?

Igen, akciós termék vásárlása után is jár pont.

Kedvezmény kuponjaimat felhasználhatom akciós termékek vásárlásánál is?

A kedvezménykuponokat nem tudod felhasználni az akciós termékek vásárlására.

Milyen email-eket kapok a hűségprogram tagjaként?

A Hűségprogram használatával 8 automata értesítő e-mailt küld a rendszer:

  • Üdvözöljük
  • Szerezz pontokat
  • Pontok beváltása
  • Boldog születésnapot
  • Hivatkozások – ajánlónak
  • Ajánlók – az ajánlott barátnak
  • Pont lejárati értesítés
  • Pont lejárati emlékeztető
Mi a teendő, ha megváltoznak az adataim?

Minden hűségprogram tagnak kötelessége adatainak frissítése weboldalunk fiókjában, amit bármikor megtehetsz.

A személyes adataid kezelésével kapcsolatos jogaid, az adattörlés.

A kezelt adatok megadásáról Te döntesz. Az adatkezelés jogalapja a Te önkéntes hozzájárulásod. Személyes adataid kezeléséről tájékoztatást kérhetsz. Kérésre az REDIF Kft. tájékoztatást ad az általa kezelt adataidról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adataidat. A tájékoztatás a REDIF Kft. postai címén, illetve e-mail címén is kérhető. Ugyanezeken az elérhetőségeken kezdeményezheted személyes adataid helyesbítését és törlését is. Kérésedre a hozzád tartozó adatokat töröljük. A törlésre a törlési igény megérkezésétől számított következő munkanapot követő 24 órán belül kerül sor.Az REDIF Kft adatkezelési nyilvántartási száma NAIH-76413/2014

Adatvédelmi információk

Adataidat rendszereinkben biztonságosan őrizzük és az adatvédelmi nyilatkozatban foglalt eseteken túl harmadik félnek nem adjuk tovább. Továbbá hozzájárulsz ahhoz, hogy adataidat a REDIF Kft. az esetleges tiltó nyilatkozatod kézhezvételéig minden további ellenszolgáltatás és engedélyezés nélkül marketingtevékenysége céljából a jövőben felhasználhassa. A regisztrációval tudomásul veszed, hogy a REDIF Kft. a birtokába jutott információkat szigorúan bizalmasan kezeli, harmadik személynek nem nyújtja át.

Általános felhasználási feltételek

A REDIF Kft. jogosult a jelen ÁFF egyoldalú módosítására az általa nyújtott szolgáltatások színvonalának növelése, hatékonyabbá tétele, valamint új szolgáltatás bevezetése érdekében. A REDIF Kft. előzetesen a www.mukorombolt.hu oldalon és email-ben tájékoztatja a tagokat az ÁFF módosításáról. Amennyiben a felhasználó a módosítást nem kívánja elfogadni, a tájékoztatásban megjelölt hatályba lépési határidőtől számított 30 napon belül azonnali hatállyal jogosult írásban felmondani a szerződést (Cím: REDIF Kft., 9700 Szombathely, Vörösmarty u. 34..; e-mail cím: info@nailshop.hu). A határidő lejárta után az ÁFF módosítását a felhasználó részéről elfogadottnak kell tekinteni.

KEDVEZMÉNY KÓDOK FELHASZNÁLÁSA

Hogyan alkalmazható több kedvezménykód egyszerre?

Ha több kedvezmény áll rendelkezésre az online boltban, amelyeket automatikusan vagy kedvezménykódokkal tudsz igénybe venni, akkor mindig az optimális kedvezmény vagy kedvezmények kombinációja kerül alkalmazásra, függetlenül attól, hogy a kedvezmény automatikusan vagy kóddal aktiválható. Ha különböző, de nem összevonható kedvezménykódokat adsz meg a pénztárnál, akkor a rendszer az optimális kombinációt alkalmazza, és erről értesítést kapsz a pénztárnál: "Néhány kedvezménykódot nem lehetett együtt használni. A legjobb kombinációt alkalmaztuk."

Egyetlen termékre sem alkalmazható egyszerre több kedvezmény.
Ha két vagy több kedvezményt alkalmazol, de nem kombinálhatók (a kedvezménykombináció beállítása vagy a kosár tartalma miatt), akkor mindig a kosardra a legjobb kedvezményt alkalmazzuk. Például, ha van egy nem kombinálható 20% kedvezményed a Gél lakk kollekcióra és egy nem kombinálható 1000 Ft-os kedvezményed a Karácsonyi Gél Lakk kollekcióra, és mindkettőt alkalmazod a kosaradra, akkor a számodra a jobb kedvezmény kerül alkalmazásra.
Több kedvezmény csak akkor alkalmazható egy rendelésre, ha minden kedvezmény beállítása lehetővé teszi a kombinációt. Maximum 5 kombinálható kedvezménykódot alkalmazhatsz egy rendelésre.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy a kedvezmény kód csak azokra a termékekre érvényes, amelyek jelenleg készleten vannak. Bár a rendelésedet felvehetjük, azokra a termékekre nem tudjuk alkalmazni a kedvezményt, amelyek pillanatnyilag nincsenek raktáron.

RENDELÉS - KISZÁLLÍTÁS - FIÓK

Hogyan tudok online rendelni?

1. Keresd meg a kívánt terméket:A kereséshez segítséget nyújt weboldalunk keresője amit a nagyító ikonra kattintva megtalálsz.(jobb felső sarok) Vagy az oldalunkon található felső kategória-választó.(mobil nézetben a bal felső sarokban a vonal ikon) Helyezd a kívánt terméket a "Kosárba" gombra kattintva. A kosárba bármennyi terméket beletehetsz.2. Rendelés ellenőrzése:A termékek kosárba helyezése után nyisd meg a kosarat a "Kosár" ikonra kattintva. Ezen az oldalon láthatod a megvásárolni kívánt termékeket, illetve lehetőséged nyílik a megvásárolni kívánt mennyiség módosítására, valamint adott termék kosárból való törlésére is.

Hogyan hozzak létre fiókot?

1. Az Nail Shop oldalán a jobb felső sarokban található ember ikonra kattints és utána az„Új felhasználó vagy? Regisztrálj fiókot”linken keresztül tudsz regisztrálni. Mobil nézetben a bal felső sarokban található vonalak ikonra kattintva a legördülő kategóriákból válaszd a "Fiók" menüt.(általában az utolsó menüpont)2. Töltsd ki a képernyőn megjelenő mezőket (vezetéknév és keresztnév, e-mail cím, valamint jelszó). Olvasd el figyelmesen a felhasználási feltételeket, majd pipáld ki. 3. A regisztrációt követően azonnal használatba tudod venni új fiókodat, a megadott e-mail cím és jelszó megadásával.

Mennyibe kerül a kiszállítás és milyen fizetési módok közül választhatok?

Magyarország:

  • 🚚  24990 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. *(10kg-ig, Magyarország területén)
  • 🚚  24990 Ft alatti rendelés esetén a szállítási díj egységesen 1490 Ft, amely a számla végösszegéhez adódik hozzá. *(10kg-ig, Magyarország területén)
  • 🏠  Ingyenes bolti átvétel lehetőség
  • 🎁 Az ajándékkártyákat e-mailben kézbesítjük. Ajándékkártyáinknak nincs további kezelési költsége.
  • A megrendelt termékeket Magyarországon a DPD vagy GLS csomagküldő szolgálattal kézbesítjük általában 1-3 munkanapon belül.
  • 10kg feletti csomagszállítás költsége (értékhatártól függetlenül) + 500 Ft.

Európai Unió 1 zóna: a kiszállítás díja értékhatártól függetlenül egységesen 11500 Ft. (Szlovákia, Ausztria, Csehország, Románia, Lengyelország, Németország, Bulgária)

Európai Unió 2. zóna: a kiszállítás díja értékhatártól függetlenül egységesen 14900 Ft. (Horvátország, Szlovénia, Hollandia, Belgium)

Európai Unió 3. zóna: a kiszállítás díja értékhatártól függetlenül egységesen 19800 Ft. (Franciaország, Észtország, Írország, Svédország, Lettország, Dánia, Luxemburg, Olaszország, Litvánia)

Európai Unió 4. zóna: a kiszállítás díja értékhatártól függetlenül egységesen 28500 Ft. (Finnország, Spanyolország, Portugália)

Európai Unió 5. zóna: a kiszállítás díja értékhatártól függetlenül egységesen 35600 Ft. (Görögország és szigetei)

 

Európai Unió összes zóna: 10kg feletti csomagszállítás költsége (értékhatártól függetlenül) + 500 Ft.

 

FONTOS!

  • Amennyiben van raktáron a kiválasztott termék, akkor munkanapokon 24 órán belül feladjuk, és a feladásról értesítünk.
  • Személyes átvétel esetén visszaigazoljuk mikor jöhetsz üzletünkbe a rendelésedet átvenni.
  • Amennyiben nincs jelenleg készleten a rendelésed, akkor email-ben vagy telefonon tájékoztatunk erről munkanapokon 24 órán belül.
  • Amennyiben előreutalás fizetési módot választottál, külön email-t küldünk, melyben szerepelni fog a számlaszám és az utaláshoz szükséges részletek. 

MILYEN FIZETÉSI MÓDOT VÁLASZTHATSZ?

  • Utánvét (futárnál készpénz vagy bankkártya) - 490 Ft
  • Online bankkártya - ingyenes
  • Banki előreutalás - ingyenes
  • PayPal - ingyenes
  • Apple Pay - ingyenes

A Címzett bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül. A futár a bankkártyás fizetésről bizonylatot nyomtat ki.

  • Több fizetési alternatíva a címzetteknek
  • Fizetés mobil terminálon keresztül
  • Megbízható és gyors fizetési mód
  • Átvételi elismervényt kap a Címzett 

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

Megrendelt árut rugalmas kézbesítéssel szállítjuk. 

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail vagy sms üzenetben tájékoztatást kapsz.

A futárszolgálat értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.

A futárszolgálat SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a futárszolgálat weboldalának a közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy csomagpontba.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 2-3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben.

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

UTÁNVÉTES CSOMAG ÁTVÉTELÉNEK A MEGTAGADÁSA!

Szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy az általunk alkalmazott üzleti szabályzat értelmében azok a vásárlók, akik az általuk megrendelt utánvétes csomag átvételét megtagadják, és erről előzetesen nem értesítettek minket, következő rendeléseiket már csak előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel adhatják le. Ez a szabály azért van, mert az átvételkor megtagadott és visszaküldött termékek kezelése jelentős költségeket és időt jelentenek számunkra.

Emellett szeretnénk kiemelni, hogy az előreutalás és az online fizetési lehetőségek előnyösebbek nem csak azért, mert csökkentik a kockázatot, hanem azért is, mert nincsenek külön kezelési költségei. A kezelési költségek jelentős terhet jelentenek vállalkozásunk számára, amelyeket nehezen tudunk áthárítani a termékek árára.

Bízunk benne, hogy megérted és tiszteletben tartod a fenti szabályzatunkat, és továbbra is örömmel vásárolsz nálunk. Amennyiben bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, kérjük, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkon keresztül. 

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail vagy sms üzenetben tájékoztatást kapsz.

Kapok értesítőt ha valami nincs raktáron?

Amennyiben nincs jelenleg készleten a rendelésed, akkor email-ben vagy telefonon tájékoztatunk erről munkanapokon 24 órán belül.

Hol jár a csomagom?

Rendelés teljesítésének minden lépéséről értesítést küldünk. Amint átadtuk a futárszolgálatnak a terméke(ke)t, e-mailben és sms-ben is tájékoztatunk. Ezt követően a futárszolgálatok leterheltségétől függően megközelítőleg 1-2 munkanap szükséges, hogy a termékek eljussanak hozzád. A kiszállítás napján, a kiszállítást megelőzően a futárszolgálat várhatóan sms-ben értesítést küld számodra a rendelés rögzítése során általad megadott telefonszámra.

A kinézett terméket át tudom venni valahol személyesen? van a nail shop-nak üzlete?

Természetesen üzletben történő átvételre is meg tudod rendelni az általad választott terméke(ke)t, vagy igénybe tudod venni. Ehhez nem kell mást tenned, mint a rendelésed rögzítése során a ”Személyes átvétel” opciót választani szállítási módnak. Üzlet cím: Nail Shop, 9700 Szombathely, Vörösmarty u. 34.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Ha meggondolod magad és már nem tartasz igényt az általad megrendelt termékekre, számos lehetőséged van a rendelés visszavonására. Amennyiben a csomagszám még nem készült el a rendeléshez, e-mailen vagy telefonon keresztüli értesítéssel bármikor lemondhatod a rendelést. Ha a csomagszám már elkészült és a futárszolgálat számára átadásra került, és a kiszállítás már elkezdődött, azt javasoljuk, hogy minél előbb értesíts minket e-mailen vagy telefonon!

Szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy az általunk alkalmazott üzleti szabályzat értelmében azok a vásárlók, akik az általuk megrendelt utánvétes csomag átvételét megtagadják, és erről előzetesen nem értesítettek minket, következő rendeléseiket már csak előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel adhatják le. Ez a szabály azért van, mert az átvételkor megtagadott és visszaküldött termékek kezelése jelentős költségeket és időt jelentenek számunkra.

Emellett szeretnénk kiemelni, hogy az előreutalás és az online fizetési lehetőségek előnyösebbek nem csak azért, mert csökkentik a kockázatot, hanem azért is, mert nincsenek külön kezelési költségei. A kezelési költségek jelentős terhet jelentenek vállalkozásunk számára, amelyeket nehezen tudunk áthárítani a termékek árára.

Bízunk benne, hogy megérted és tiszteletben tartod a fenti szabályzatunkat, és továbbra is örömmel vásárolsz nálunk.

KARBONSEMLEGES SZÁLLÍTÁS

Mit jelent a karbonsemleges szállítás?

Növekvő környezettudatosság

 

A felelős környezetpolitika az egyik legerősebb elvárás a cégekkel szemben. A DPDgroup online vásárlásról szóló 2019-es felmérése szerint a rendszeres online vásárlók 70%-a gondolja úgy, hogy napjaink vállalatainak felelősséget kell vállalnia tevékenységük környezetre gyakorolt hatásaiért.

Ez a “zöld gondolat” a COVID-19 koronavírus-járvány kitörését követően tovább erősödött, hiszen a korlátozásoknak köszönhetően a korábbiakhoz képest még egyértelműbben mutatkozott meg az ember környezetre gyakorolt negatív hatása – különösen a városokban.

A válság tanulságai megerősítették a DPDgroup azon elhatározását, hogy szolgáltatásai fejlesztésének részeként mind több alternatív meghajtású szállítójárművet helyezzen üzembe, és tegyen meg mindent a cég szén-dioxid lábnyomának további csökkentése érdekében.

Felismerve Földünk és lakói iránti felelősségünket, azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy Európa legfenntarthatóbb szállító cégévé váljunk. A DPDgroup tevékenységének negatív környezeti hatásai valóban hozzájárulnak a klímaváltozáshoz, de ahogy a problémának, úgy a megoldásnak is részesévé akarunk válni

- emelte ki Boris Winkelmann.

Meggyőződésünk, hogy Közép-Kelet-Európában is egyre nagyobb az igény a zöld logisztikai megoldások iránt, így ezek szolgáltatásainkba való beépítése megkerülhetetlen. Arra törekszünk, hogy a DPD Hungária a hazai kiscsomag logisztikai piac szereplői között elsőként felelhessen meg ezeknek az elvárásoknak

- tette hozzá Czifrik Szabolcs, a DPD Hungária vezérigazgatója.

A DPDgroup elkötelezettségét hivatott erősíteni az elsősorban az online vásárlókat célzó „We all share the #SameAddress" című, Magyarországon a „Mert a Föld #közöslakhelyünk” szlogennel induló kampány. A még az Európai Fenntarthatósági Hetet megelőzően 21 európai országban[2] egyszerre útjára indított kampány hat héten keresztül lesz elérhető főként a közösségi médiában, valamint a meghatározó helyi platformokon.

A kampányt a DPDgroup központi honlapján és a DPD Hungária weboldalán, továbbá a Facebook és Instagramoldalakon, és a YouTube csatornánkon keresztül lehet majd követni a #SameAddres és a #KözösLakhelyünk hashtagek segítségével!

 

A zöld kiszállításért

 

A DPDgroup a DrivingChangeTM című társadalmi felelősségvállalási programján keresztül 2012 óta elkötelezett híve a felelős kiszállítás gondolatának, amely az elmúlt években a cég identitásának fontos részévé vált, és hatással van tevékenységére.

A környezeti szempontokat és az érintettek érdekeit is figyelembe véve a DPDgroup a következő programok megvalósításáról döntött:

 

  • Okos városi kiszállítás

DPDgroup alternatív meghajtású szállító járművek üzembe állításával, illetve további kibocsátáscsökkentő kezdeményezések és innovatív kiszállítási megoldások kidolgozásával igyekszik biztosítani a kiszállítás karbon-lábnyomának csökkentését.

A csomagkiszállítás és -felvétel utolsó, legszennyezőbb kilométerei okozta negatív hatások (forgalomnövekedés, légszennyezés stb.) csökkentése érdekében több mint 100 városi depót hoztak létre.

Példaként a Chronopost (a DPDgroup tagjaként) Párizsban 11 telephellyel és 165 elektromos járművel 2019 közepe óta 100%-ban kibocsátásmentesen biztosítja a csomagok kiszállítását és begyűjtését.

A DPDgroup célja, hogy 2025-re 200 európai városban már kizárólag alternatív meghajtású járművekkel szállítson csomagokat. Ez a vállalás pedig lehetővé teszi, hogy aktív részese legyen a jövő városközpontjainak tervezésében és kialakításában.

 

  • Levegőminőség-figyelő program

Az Európai Unió 115 legnagyobb városában mintegy 40 millió ember él olyan környezetben, ahol a légszennyezettség mértéke meghaladja a Nemzetközi Egészségügyi Világszervezet által megállapított határértéket.

A DPDgroup számára éppen ezért kiemelten fontos, hogy csökkentse tevékenysége levegő minőségére gyakorolt negatív hatását, és hozzájáruljon az emberek jólétének és kényelmének javításához.

A DPDgrup 2019 végén útjára indított programjának részeként a levegő szennyezettségét mérő, és az adatok valós idejű megjelenítését lehetővé tevő szenzorokat telepítettek a kiszállítást végző járművekre, a városi depókba, valamint a Pickup csomagpontokhoz.

A program jelenleg 5 európai városban, Lisszabonban, Párizsban, Madridban, Londonban és Rotterdamban működik, miközben a DPDgroup 2021-re további 15 város bevonását tervezi.

A programnak már vannak eredményei, melyekről Miguel Gaspar, Lisszabon alpolgármestere így nyilatkozott: “A levegő minőségével kapcsolatos információk igen hasznosak városunk számára – lehetőséget biztosítanak a problémás területek azonosítására, és hozzásegítenek annak megértéséhez, hogy hol és mikor a legtisztább a levegő. A DPDgrouppal való együttműködésnek köszönhetően olyan információkhoz jutunk, amelyek segítenek a városi levegő minőség és ezen keresztül a közegészségügyi állapotok javítását célzó erőfeszítéseinket.”

 

  • Elkötelezetten a karbonsemlegesség mellett

A DPDgroup a szektorban egyedülálló karbonsemlegességi kötelezettségvállalásának köszönhetően 2012 óta folyamatosan csökkenti az éghajlatváltozásra gyakorolt hatását. Ennek három meghatározó lépése:

- a karbonlábnyom folyamatos mérése;

- a kiszállított csomagra vetített szén-dioxid kibocsátás csökkentése (2013 és 2019 között 14%-kal sikerült mérsékelni a kibocsátást);

- a fennmaradó kibocsátás ellensúlyozása olyan beruházásokkal, amelyek tiszta energia termelését célozzák.

2025-re a DPDgroup a kiszállított csomagra vetített szén-dioxid kibocsátását további 30%-kal akarja csökkenteni – ennek részeként pedig Magyarországon mintegy 130 db alacsony és zéró kibocsátású szállítóeszközt (cargobike, elektromos járművek stb.) állítanak üzembe.

 

Hosszú távú célunk, hogy tevékenységünk – ezen ambiciózus tervben szereplő környezetkímélő kiszállítási módszerekre építve – 20 év múlva Európa 200 legnagyobb városában teljesen szén-dioxid mentessé váljon

– foglalta össze Boris Winkelmann.

 

A büszkék vagyunk arra, hogy részvételével a DPD Hungária is nagyban hozzájárul a program céljainak megvalósításához. Egyben biztosak vagyunk abban, hogy környezeti és gazdasági szempontból is ez a legjobb befektetés a jövő számára

– mondta Czifrik Szabolcs.

INGYENES BOLTI ÁTVÉTEL LEHETŐSÉG

Személyesen át tudom venni a rendelésem?

Webshopunkban rendelt termékeidet lehetőséged van egyszerűen, személyesen is átvenni üzletünkben, amikor Neked a legkényelmesebb! Nem kell mást tenni, mint a rendelés leadása előtt kiválasztani a bolti átvétel lehetőséget. A megrendelt terméke(ke)t 4 órán belül összekészítjük Neked!

Kényelmed fontos számunkra, ezért ha rendelésed nem tudod átvenni a kiválasztott időpontban, a megrendelt terméket 5 napig tároljuk! 

Kérünk csak abban az esetben indulj el átvenni a csomagot, ha megkaptad a "Rendelésed átvehető" emailt.
Bolti átvétel lehetőség díja: INGYENES

Cím:

Nail Shop, Vörösmarty u. 34.
Szombathely
Vas megye
Magyarország
9700

AJÁNDÉKKÁRTYA

Hogyan tudok ajándékkártyát vásárolni?

Az ajándékkártya a Nail Shopnál gyors és egyszerű módja annak, hogy szeretteidnek olyan szépségápolási termékeket ajándékozz, amelyeket valóban szeretnének.

Az ajándékkártyákat e-mailben küldjük, így könnyedén átadhatod őket. Ráadásul az ajándékkártyáinkhoz nincsenek további kezelési költségek.

Az ajándékkártyát könnyedén beválthatod a vásárlás során. Csak írd be a pénztárnál a kedvezménykód mezőbe az egyedi kódot. Az ajándékkártyák kódjai nem tesznek különbséget kis- és nagybetűk között.

Az ajándékkártya egyenlegét több rendelésre is felhasználhatod. Az ajándékkártya egyenlege a rendelés teljes értékére vonatkozik, ideértve az adókat és a szállítási költséget is.

Az ajándékkártya beváltásakor a pénztárban a következő lehetőségek közül választhatsz: Ha az ajándékkártya egyenlege nagyobb vagy egyenlő a rendelés végösszegével, egyszerűen kattints a "Megrendelés befejezése" gombra. Ha az ajándékkártya egyenlege kevesebb, mint a rendelés végösszege, választhatsz egy második fizetési módot az egyenleg kiegészítéséhez.

Az ajándékkártyákat a szombathelyi üzletünkben is beválthatod, és különböző értékű kártyákat is vásárolhatsz.

Az ajándékkártyák érvényességi ideje 1 év a vásárlástól számítva.

Válaszd az ajándékkártyát, és ajándékozz valódi örömöt és szépséget!

Nincs meg az, amire szükséged van? Segítünk megtalálni!

Küldj nekünk egy e-mailt, hogy elmondd, mi a helyzet, és a Ügyfélszolgálatunk valamelyik munkatársa minél előbb visszajelez neked. Ne felejtsd el mellékelni a rendelési számodat (ha van).

Kérlek, küldj nekünk e-mailt a következő címen: info@nailshop.hu