Left Vissza a termékekhez
Rendelésed

Nincsenek termékek a kosárban

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Magyarország:

  • 🚚  19.900,-Ft feletti rendelés esetén a kiszállítási költségeket átvállaljuk. *(10kg-ig)
  • 🚚  19.900,-Ft alatti rendelés esetén a kiszállítási díj egységesen 1.490,- Ft, amely a számla végösszegéhez adódik hozzá. *(10kg-ig)
  • 🏠  Ingyenes bolti átvétel lehetőség
  • 🎁 Az ajándékkártyákat e-mailben kézbesítjük. Ajándékkártyáinknak nincs további kezelési költsége.
  • A megrendelt termékeket Magyarországon a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. csomagküldő szolgálattal kézbesítjük általában 1-5 munkanapon belül.
  • *10kg feletti csomagszállítás költsége (értékhatártól függetlenül) + 1.190,- Ft.
  • Európai Unió 1-2. zóna: a kiszállítás díja értékhatártól függetlenül egységesen 7.900.- Ft. (Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Lengyelország, Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Bulgária)
  • Európai Unió 3-4. zóna: a kiszállítás díja értékhatártól függetlenül egységesen 14.900.- Ft. (Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Portugália, Spanyolország, Svédország, Anglia)
  • Európai Unió összes zóna: 10kg feletti csomagszállítás költsége (értékhatártól függetlenül) + 1.190,- Ft.
To the other countries of the European Union: the delivery fee is a uniform *HUF 7.900,- / 14.800,- regardless of the value limit.
*All of the European Union: the cost of parcel delivery over 10 kg (regardless of the value limit) + HUF 1,190.

        FONTOS!

        • Amennyiben van raktáron a kiválasztott termék, akkor munkanapokon 24 órán belül feladjuk, és a feladásról értesítünk.
        • Személyes átvétel esetén visszaigazoljuk mikor jöhetsz üzletünkbe a rendelésedet átvenni.
        • Amennyiben nincs jelenleg készleten a rendelésed, akkor email-ben vagy telefonon tájékoztatunk erről munkanapokon 24 órán belül.
        • Amennyiben előreutalás fizetési módot választottál, külön email-t küldünk, melyben szerepelni fog a számlaszám és az utaláshoz szükséges részletek. 

        MILYEN FIZETÉSI MÓDOT VÁLASZTHATSZ?

        • UTÁNVÉT(490.-Ft)
        • ELŐREUTALÁS
        • ONLINE BANKKÁRTYA

        A Címzett bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül. A futár a bankkártyás fizetésről bizonylatot nyomtat ki.

        • Több fizetési alternatíva a címzetteknek
        • Fizetés mobil terminálon keresztül
        • Megbízható és gyors fizetési mód
        • Átvételi elismervényt kap a Címzett 

        MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

        Megrendelt árut rugalmas kézbesítéssel szállítjuk. 

        A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail vagy sms üzenetben tájékoztatást kapsz.

        A GLS értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.

        A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

        A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

        Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

        A FlexDeliveryService szolgáltatás szükség esetén harmadik kézbesítési lehetőséget is tartalmaz.

        KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

        A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

        SZÁLLÍTÓ PARTNERÜNK:  

        GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

        NAIL SHOP KERESKEDÉS

        1997 ÓTA A SZÉPSÉGSZAKMA SZOLGÁLATÁBAN.

        Hol találsz minket?

        9700
        Szombathely, Vörösmarty u. 34.

        HUNGARY

        Hétfő - Péntek 8:30 - 17.00
        Szombat 9:00 - 12:00