SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
DPD EXPRESS - Magyarországon 1-3 munkanapos szállítás. |
Szállítási mód | 19900 Ft felett | 19900 Ft-ig |
Csomagpont* | Ingyenes | 1090 Ft |
Házhozszállítás | Ingyenes | 1490 Ft |
Utánvétes | 490 Ft | 1980 Ft |
Bolti átvétel | Ingyenes | Ingyenes |
* Ha a vásárló által megadott címhez elérhető a szolgáltatás, akkor automatikusan felajánljuk a DPD Csomagpont szállítást a pénztárnál.
DPD Csomagpont szállítás csak online bankkártyás fizetéssel vagy előreutalással áll rendelkezésre, utánvéttel nem lehetséges.
A szállítási díjak magyar forintban vannak, és tartalmazzák az ÁFA-t.
10kg feletti csomagszállítás költsége Magyarországon (értékhatártól függetlenül) + 1000 Ft.
Szállítási díjak az Európai Unió országaiba |
Country | 0-1 kg | 1,01-3 kg | 3,01-10 kg | 10,01-20 kg |
Austria | 5900 | 7800 | 10500 | 13900 |
Slovakia | 3990 | 5100 | 6400 | 8290 |
Germany | 5700 | 7900 | 11000 | 15000 |
Czechia | 4350 | 5950 | 8200 | 11100 |
Poland | 3800 | 6600 | 10700 | 15500 |
Romania | 3400 | 4700 | 6600 | 8990 |
Bulgaria | 3450 | 5000 | 7400 | 10400 |
Croatia | 5800 | 6900 | 9690 | 11290 |
Belgium | 6700 | 8700 | 10700 | 13900 |
Netherlands | 5990 | 7800 | 10400 | 14200 |
Svenska | 6900 | 8100 | 11700 | 13400 |
Denmark | 7500 | 9500 | 11900 | 15400 |
France | 8050 | 10200 | 13300 | 18200 |
Estonia | 7900 | 9700 | 12600 | 17200 |
Latvia | 5700 | 8300 | 11100 | 16700 |
Sweden | 8800 | 11200 | 13600 | 16900 |
Ireland | 6400 | 9000 | 12990 | 17500 |
Luxembourg | 6600 | 8100 | 9900 | 14000 |
Italy | 7100 | 9600 | 12400 | 16000 |
Lithuania | 5200 | 6600 | 9300 | 14600 |
Spain | 6900 | 9800 | 14200 | 21000 |
Finland | 12990 | 15600 | 21500 | 26900 |
Greece | 9200 | 13000 | 18900 | 23400 |
Portugal | 4600 | 7100 | 9900 | 13000 |
A szállítási díjak magyar forintban vannak, és tartalmazzák az ÁFA-t.
1 euró = 400 HUF
A szállítási idő az Európai Uniós országokba 2-10 munkanap: Németország, Ausztria és Szlovákia általában 2-5 nap alatt kézbesítik a rendeléseket, míg Spanyolországba, Olaszországba és Görögországba történő szállítás akár 5-10 munkanapot is igénybe vehet.
MILYEN FIZETÉSI MÓDOT VÁLASZTHATSZ?
Szállítás | Bolti átvétel |
Online bankkártya | Online bankkártya |
Banki előreutalás |
Banki előreutalás |
PayPal | Készpénz |
Apple Pay | Apple Pay |
Utánvét |
A Címzett bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét a futárnál található mobilterminálon keresztül. A futár a bankkártyás fizetésről bizonylatot nyomtat ki.
- Több fizetési alternatíva a címzetteknek
- Fizetés mobil terminálon keresztül
- Megbízható és gyors fizetési mód
- Átvételi elismervényt kap a Címzett
FONTOS!
- Amennyiben van raktáron a kiválasztott termék, akkor munkanapokon 24 órán belül feladjuk, és a feladásról értesítünk.
- Személyes átvétel esetén visszaigazoljuk mikor jöhetsz üzletünkbe a rendelésedet átvenni.
- Amennyiben nincs jelenleg készleten a rendelésed, akkor email-ben vagy telefonon tájékoztatunk erről munkanapokon 24 órán belül.
- Amennyiben előreutalás fizetési módot választottál, külön email-t küldünk, melyben szerepelni fog a számlaszám és az utaláshoz szükséges részletek.
MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
Megrendelt árut rugalmas kézbesítéssel szállítjuk.
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail vagy sms üzenetben tájékoztatást kapsz.
A futárszolgálat értesíti a címzettet a csomagszállításról és több kézbesítési lehetőséget is kínál.
A futárszolgálat SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a futárszolgálat weboldalának a közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy csomagpontba.
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 2-3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben.
KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
UTÁNVÉTES CSOMAG ÁTVÉTELÉNEK A MEGTAGADÁSA!
Szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy az általunk alkalmazott üzleti szabályzat értelmében azok a vásárlók, akik az általuk megrendelt utánvétes csomag átvételét megtagadják, és erről előzetesen nem értesítettek minket, következő rendeléseiket már csak előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel adhatják le. Ez a szabály azért van, mert az átvételkor megtagadott és visszaküldött termékek kezelése jelentős költségeket és időt jelentenek számunkra.
Emellett szeretnénk kiemelni, hogy az előreutalás és az online fizetési lehetőségek előnyösebbek nem csak azért, mert csökkentik a kockázatot, hanem azért is, mert nincsenek külön kezelési költségei. A kezelési költségek jelentős terhet jelentenek vállalkozásunk számára, amelyeket nehezen tudunk áthárítani a termékek árára.
Bízunk benne, hogy megérted és tiszteletben tartod a fenti szabályzatunkat, és továbbra is örömmel vásárolsz nálunk. Amennyiben bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, kérjük, ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkon keresztül.